pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan

pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan
nama saya nik hazifah. saya adalah seorang shaklee indipendent distributor. sekitar shah alam dan sekitanya. pos seluruh Malaysia. pembelian dan pertanyaan keahlian hubungi Saya di: 016-6666259 Emailkan ke :medaistore@gmail.com

Wednesday 7 May 2014

HEALING CRISIS SHAKLEE

selama saya giat berkongsi mengenai SHAKLEE ni, alhamdulillah kebanyakan customer saya memberi feedback yang SANGAT POSITIF & MENGGALAKKAN.. dalam hati saya berkata, "Alhamdulillah.. ramai orang yang dapat saya bantu untuk lebih menyihatkan lagi kehidupan seharian mereka."

Tapi tak kurang juga sebenarnya yang mesej/call saya semula dalam masa seminggu dua selepas mula mengambil pelbagai supplement SHAKLEE dan bertanya:

"Kenapa sejak ambil Vitamin E ni jerawat saya makin naik?"
"Kenapa saya kerap buang air besar sejak makan Alfalfa ni?"
"Kenapa kepala saya pening / sakit pastu macam loya2 lepas makan vitamin ye?"
"Kenapa saya rasa macam asyik lapar je lepas ambil set slimming SHAKLEE ni ye?"

dan pelbagai lagi ketidakselesaan yang pernah diadukan..


jangan risau.. tu semua adalah krisi pemulihan yang di alami selepas mengambil suplemen.
ia bukan gejala penyakit, tetapi ia adalah tindakbalas oleh tubuh kita sendiri disebabkan oleh kekurangan sesuatu khasiat yang disebabkan oleh tabiat pemakanan harian kita. badan kekurangan sesuatu nutrisi dan kita ambil makanan / suplemen yang mengandungi nutrisi tu, berlaku tindakbalas oleh badan yang menunjukkan badan memberi respon terhadap nutrien tersebut.


sesetengah orang akan mengalami healing crisis ini selama dua tiga hari dan ada yang lama sedikit kerana respon bada terhadap suplemen yang baru di ambil.


KENAPA HEALING CRISIS BERLAKU?

 salah satu puncanya adalah disebabkan oleh toksin yang telah terkumpul dalam badan untuk jangkamasa yang lama. contohnya seperti sisa-sisa makanan berkimia, lemak, stress, diet harian yang tidak seimbang, kurang tidur atau pengambilan ubat-ubatan.

pengambilan suplemen dapat membantu kita dalam mempertingkatkan sistem imuniti kita , detoks badan dan melindungi organ.

diingatkan, semsa proses detoks, simptom2 seperti berikut kemungkinan berlaku:
pening
rasa lesu
sakit kepala
perut rasa sebu
rasa tak hadam
cepat lapar
cirit birit
berkahak
kencing kerug
rasa hangat
berpeluh

simptom2 ni berbeza antara indivdu ia akan berlalu dalam tempoh seminggu atau 2 minggu.

APA YANG PERLU DI BUAT SEMASA HEALING CRISI BERLAKU?

minum air secukupnya
rehat dan tidur yag cukup
elakkan stress
makan sayur dan buah-buahan

bersabar sebab kita nak pulihkan semula badan kita yang mungkin selama ini kita kurang ambil berat dek kesibukan aktiviti harian.. healing crisis yang di alami pasti berbaloi dengan kesihatan yang akan kita alami.

sayan berkongsi maklumat untuk kebaikan kkita bersama.. sebarang pertanyaan jangan segan silu untuk bertanya

0166666259
medaistore@gmail.com
 

No comments:

Post a Comment

Followers