pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan

pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan
nama saya nik hazifah. saya adalah seorang shaklee indipendent distributor. sekitar shah alam dan sekitanya. pos seluruh Malaysia. pembelian dan pertanyaan keahlian hubungi Saya di: 016-6666259 Emailkan ke :medaistore@gmail.com

Monday 5 May 2014

BISNES SHAKLEE OK KE



OK ke? untuk menjawab soalan tu jom kenali camne saya terjebak dengan Shaklee. saya dah makan suplemen shaklee dah lama.. tapi tak jadi ahli.. ye la.. nak buat apa.. bukan nak bisnes pun.. hakikatnya saya x sedar bahawa untung sgt la kalau jadi ahli shakkee.. tak pasal2 dapat harga ahli..pastu kan bila join member ni.. mcm mana2 keahlian club ke shopping mall ke.. dpt point kalo beli brg.. point tu boleh jadi duit yg shaklee masukkan dalam akaun.. kalau keahlian lain, ada tak duit cash masuk akaun? biasa dia suh beli balik brg kat kedai dia la kan.. shaklee tak.. kalau jadi ahli utk makan sendiri pun.. boleh dpt cash kembali. ada la terma dan syarat yang simple,, xde la nak bagi free2..kita dah beli suplemen,, makan suplemen,, dah sihat cun cantik gebu gebas bagi.. dapat lagi cash.. so menjawab pada soalan tadi.. OK ke?

sebab shaklee la saya yg dulu 70kg terpaksa jadi 48kg.. sebab apa? saya ambil suplemen yang disyorkan untuk menurunkan berat badan dan mengurangkan ukuran inci2 sekeliling badan. merana ke nak turunkan berat dengan shaklee? kalau merana xde la saya share yg saya sukaaaa sgt dengan suplemen shaklee. senang.. mudah,, menyihatkan dan berkesan. dan kos berpatutan. 

masa saya jadi ahli, saya x bayar pun RM 65 tu, saya jadi ahli PERCUMA. saya kumpul oder kawan2 saya.. setakat omegaguard 8 botol, kumpul 8 org.. dah boleh join ahli percuma.. tp bukan omega je punca dpt jadi ahhli dengan percuma ni.. byk cara lagi.. senang cerita.. start dengan belian produk sebanyak 200uv.boleh refer table kat bawah ni.. setiap brg ada nilai UV.. campur2 yang tu dapt 200uv ke atas.. so sgt layak dapat keahlian PERCUMA. tak perlu bayar rm65 tu dah. see.. ambil order.. dpt keahlian percuma.. xpasal2 dah jimat rm65 dan dapat lagi duit masuk akaun bulan depannya.


pastu yang menarik. jika sign up ahli dalam bulan ni, shaklee ada buat promosi beli 6 percuma 1 untuk mealshake. dengan pembelian 6 mealshakes dan tambahan apa2 suplemen bagi cukupkan 200uv, anda dapat
1. keahlian percuma
2. untung runcit
3. bonus
4. FREE 1 mealshake lagi..

saya mula jadi ahli MAC 2013.. saya dapat bonus permulaan sebanyak rm200.. saya nampak peluang yang shaklee berikan.. saya tak toleh belakang.. 5 angka dalam mengaum dalam bank setiap 15hb..
saya bersedia bagi tunjuk ajar pada sesiapa sahaja yang mahu.. 

dengan setahun berada dalam dunia shaklee.. saya dapat macam2.. setiuap bulan menikmati car bonus sebanyak 4 angka..lebih sebulan gaji cikgu.. tu car bonus sahaja.. kemudia saya dapat melancong ke US secara percuma di bawah tajaan shaklee 
dan yang terbaru untuk NATIONAL CONFERENCE alhamdulillah, dapat beberapa award.


 
shaklee bukan bagi harapan palsu.. tetapi itu kenyataan. dari masuk nak makan saje2.. terjebak dan terjebak.. saya dan team saya, sedang giat membantu mereka yang berimpian.
sudah ramai yang mendapat 4 angka sebulan..
anda? 
 so .. ok tak bisnes shaklee ni?



guidance diberikan secara online dan offline
dimasukkan dalam group fb rahsia
ada group coaching di wassap
ada personal coaching


sesiapa di sekita shah alam yang mahu bertemu dan tahu tentang bisnes ini dengan lebih lanjut atau nak jadi ahli untuk kenali shaklee dan ambil suplemen dengan harga ahli yang menjimatkan..

hubungi saya
016 6666 259

 
 







No comments:

Post a Comment

Followers