pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan

pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan
nama saya nik hazifah. saya adalah seorang shaklee indipendent distributor. sekitar shah alam dan sekitanya. pos seluruh Malaysia. pembelian dan pertanyaan keahlian hubungi Saya di: 016-6666259 Emailkan ke :medaistore@gmail.com

Monday 6 May 2013

CAROTOMAX ~ UNTUK KULIT DAN MATA YANG SIHAT



Tahukah anda, VITAMIN A, adalah vitamin ASAS BAGI KULIT ! diperlukan utk menjamin kulit & rambut yang sihat. Tanpa vitamin A yang mencukupi, kulit anda akan menjadi kering & kasar, terutama dibahagian siku, lutut, punggung & bahagian belakang tangan atas.

Tapi Vit A apabila disimpan di dalam badan di dalam kuantiti yang tinggi akan menjadi SANGAT TOKSIK. 
Sebaliknya, Shaklee Carotomax/ Beta Carotene sangat selamat di dalam badan kita walaupun di dalam kuantiti yang besar. Suplemen Beta Carotene yang baik perlu mengandungi lebih kurang 5000 IU Vitamin A - ini adalah dos yang disarankan!

Dalam beberapa kajian, paras Beta Carotene yang tinggi di dalam badan telah menunjukkan perlindungan kepada pertumbuhan sel kanser di sekurang-kurangnya 10 lokasi badan kita. Kelenjar "thymus" bantu mematangkan sel melawan-penyakit "T" di dalam sistem imun kita. Memandangkan Beta Carotene mempunyai peranan kepada kesihatan "thymus", Beta Carotene di anggap sebagai menstimulasi imun!

Jom bertukar kepada Shaklee CarotoMax (dahulunya dikenali Beta Carotene) - sumber ProVitamin A yang dijamin selamat ! Dapatkan Shaklee CAROTOMAX, sumber proVitamin A yg selamat untuk membantu sel kulit sentiasa muda & kelihatan muda.



Perlindungan Sel-Sel dari Dalam*
Setiap hari, sel-sel di dalam badan anda diserang oleh berjuta-juta radikal bebas yang boleh menyebabkan kerosakan DNA. Apakah yang boleh membantu? Jawapannya ialah Anti oksida. Anti oksida merupakan nutrisi yang boleh melindungi sel-sel ini daripada radikal bebas, meningkatkan kesihatan sel secara menyeluruh dan menyediakan perlindungan untuk menentang kerosakan sel-sel.

Perlindungan Menyeluruh dan Berkesan
Perlindungan antioksida dapat ditingkatkan dengan pengambilan CarotoMax Shaklee. Shaklee mengambil perlindungan anti oksida yang terdapat pada buah-buahan, sayur-sayuran dan tanaman lain melalui cara pengasingan, penyaluran dan pembentukkan kerotin secara semulajadi. *CAROTOMAX menyalurkan lima daripada karotenoid penting yang dipilih daripada gabungan tumbuhan fitokimia. Anda tidak akan mendapat perlindungan gabungan ini daripada sumber makanan sahaja.





5 jenis karotenoid yang paling berkhasiat
  • Purata pengambilan karotenoid, lutein, lycopena dan beta-karotena adalah 8 mg setiap hari manakala CarotoMax pula dapat membekalkan lebih 13 mg daripada karotenoid yang paling berkhasiat.
  • Membantu mengekalkan kesihatan badan secara umumnya dalam jangkamasa panjang serta kesihatan mata, jantung, kulit, paru-paru, prostat dan serviks secara khasnya.
  • Menguatkan sistem imun*
  • Biasanya disimpan dalam organ-organ tubuh kerana ia bersifat larut dalam lemak.
  • Mengandungi ekstrak yang unik daripada tomato, ekstrak biji benih anggur, ekstrak brocoli bertunas, minyak jagung, minyak palma dan marigold.Dalam CarotoMax mengandungi karotenoid menyamai dengan
Credit : Shaklee






UNTUK ORDER:

NIK
0166666259
medaistore@gmail.com


saya sudah 2 bulan mengamalkan carotomax, saya cek power mata saya makin menurun, silau pun dah kurang..
dan bonus yang saya dpt, kulit saya makin cerah berseri..
pelajar saya pun perasan saya nampak makin cerah..

No comments:

Post a Comment

Followers