pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan

pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan
nama saya nik hazifah. saya adalah seorang shaklee indipendent distributor. sekitar shah alam dan sekitanya. pos seluruh Malaysia. pembelian dan pertanyaan keahlian hubungi Saya di: 016-6666259 Emailkan ke :medaistore@gmail.com

Thursday 9 May 2013

TUrUN 11 KG DENGAN SHAPE UP SET SHAKLEE


saya sangat menggemari cinch shake
saya dah rasa ketiga-tiga perasanya..
chocolate, caffe latte dan vanilla
ketiga2nya SEDAP!!


faveret saya mestilah CAFFE LATTE

saya dah berjaya kurangkan 11kg berat badan saya dengan SHAPE UP SET SHAKLEE...



PM: www.facebook.com/nik.medaistore
E-mail: medaistore@gmail.com
SMS/wassap: 0166666259


No comments:

Post a Comment

Followers