pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan

pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan
nama saya nik hazifah. saya adalah seorang shaklee indipendent distributor. sekitar shah alam dan sekitanya. pos seluruh Malaysia. pembelian dan pertanyaan keahlian hubungi Saya di: 016-6666259 Emailkan ke :medaistore@gmail.com

Saturday 27 April 2013

beli swimming suit baruu...berat dah turun...

Kurus cara sihat..?
Saya xpernah pun amik h*******e ataupun s** atau mana2 produk yg kata makan seminggu terus turun 5-6 kilo..

Bagi saya..dpt turun sekilo dua kilo sebulan dah sgt bagus..

Sbb saya tau apa yg saya makan..

Saya jaga apa yg masuk dalam badan saya..

Saya ambil suplemen yang dah establish..dah berpuluh tahun..
Yg bantu saya turnkan berat cara sihat..

Shape up set shaklee berbaloi utk nilai yg saya laburkan dan hasil yg saya dapat..

>>X sabar2 nak swimming ngn swimming suit baru.. ^.^



update:
selamat berswimming dah semalam...

nik
0166666259

No comments:

Post a Comment

Followers