pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan

pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan
nama saya nik hazifah. saya adalah seorang shaklee indipendent distributor. sekitar shah alam dan sekitanya. pos seluruh Malaysia. pembelian dan pertanyaan keahlian hubungi Saya di: 016-6666259 Emailkan ke :medaistore@gmail.com

Saturday 27 April 2013

saya tolong mengeluh bagio pihak anda..

Kesian tengok mereka yang berbadan besar
>>Jalan mengah
>>Naik turun tangga ngadu sakit tumit
>>Kesian kat lutut dan kaki nak tampung berat badan

Bila tgk diorg makan mmg nampk seronok berselera

>>Hakikatnya, lemak2 dan kolestrol, gula sume berpesta dalam badan

Bila di tegur
>> Ada yg jawab, suka hati la, aku seronok mcm ni

Tapi hakikatnya, merintih dalam hati

Selagi sempat, jom ubah diri..utk kesihatan, bak kata ustazah,

Badan sihat, nak buat ibadat pun senang..



saya yakin saya blh bantu anda kturunkan berat badan

saya nak anda jadi mcm saya

0166666259
nik

No comments:

Post a Comment

Followers