pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan

pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan
nama saya nik hazifah. saya adalah seorang shaklee indipendent distributor. sekitar shah alam dan sekitanya. pos seluruh Malaysia. pembelian dan pertanyaan keahlian hubungi Saya di: 016-6666259 Emailkan ke :medaistore@gmail.com

Saturday 27 April 2013

apa saya rasa tentang shaklee?


Dengan shaklee saya belajar tentang kesihatan

Dengan saya dpt tau pelbagai penyakit

Dengan shaklee rohani saya lebih terisi

Dengan shaklee fizikal saya lebih sihat

Dengan shaklee minda saya lebih tenang

Dengan shaklee saya lebih positif

Dengan shaklee saya kenal ramai orang

Dengan shaklee saya dapat bantu orang

Dan

Dengan shaklee saya bakal gapai 5 angka..


No comments:

Post a Comment

Followers