pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan

pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan
nama saya nik hazifah. saya adalah seorang shaklee indipendent distributor. sekitar shah alam dan sekitanya. pos seluruh Malaysia. pembelian dan pertanyaan keahlian hubungi Saya di: 016-6666259 Emailkan ke :medaistore@gmail.com

Thursday 1 May 2014

Tahukah anda, vitamin E mempunyai kelebihan untuk menghilangkan parut!
 
Yea, dulu zaman zaman sekolah kan ada belaja Vit E baik utk kulit.
 
Ingat tak, ingat tak? Sekilas Fakta: Vitamin E ialah salah satu antioksidan yang penting dalam pencegahan kanser dan penyakit kardiovaskular. Berdasarkan kajian,vitamin E telah menunjukkan kesan pencegahan kepada lebih kurang 80 jenis penyakit. Ianya larut lemak yang disimpan di dalam organ tubuh seperti hati, jantung, kelenjar pituitari, testis, uterus, darah dan otot.
 
Namun, yang menariknya vitamin E ini ialah, 60-70% darinya akan disingkirkan dari tubuh setiap hari (tidak semua disimpan dalam badan) dan ia tidak menjadi toksik seperti vitamin A.
 
Antara kelebihan Vitamin E ialah :
Dengan membaiki pembekalan oksigen dan asid Nukleik, Vitamin E menyembuhkan parut, tompok dan kesan pada kulit.
 
ANTI-PENUAAN - Kesan antioksidan dan Vitamin E menghalang proses penuaan sel dan memperbaiki pembekalan oksigen, memberi anda lebih ketahanan. 
 
Baik untuk JANTUNG - Mengembangkan pembuluh darah dan mencegah pengerasan arteri, keadaan begini biasanya dikaitkan dengan umur tua dan kerosakan jantung. Menghalang pembentukan darah beku.
 
Vitamin E meningkatkan kelelakian dan kesuburan*Vitamin E diperlukan dalam pembentukan nukleus, dinding sel, RNA dan DNA pada setiap sel di dalam tubuh.
 
 Ia bertindak dengan Vitamin C untuk kesihatan sel-sel tubuh.TAPIII! Keratan akhbar UTUSAN MALAYSIA, tarikh tak dapat dipastikan.Gila apa tak cuak kalau baca ni, dah la makan vitamin E sebab nak cantik sihat nak hilangkan parut je, tetiba cakap vitamin E boleh sebabkan kanser. Don't wori girls, tak semua nya begitu ye. Kan ada banyak jenama/brand supplement kat luar sana. Boleh pilih dengan biji bijak mengikut garis panduan oleh Dr Bruce Miller.
 
Antaranya:Pilih Vitamin E yang bersumber semulajadi (boleh lihat pada label. Ada huruf d kecil (d-alfa tocoferol) menunjukkan ia sumber semulajadi. satu huruf 'l' or 'dl' menunjukkan ia sumber tiruan or kimia)Cari perkataan mixed tocopherol dalam label
 
Pilih Vitamin E yang berserta seleniumSumber semulajadi adalah lebih baik kerana ia lebih mudah diserap oleh badan berbanding sumber kimia/tiruanAda banyak la vitamin E di pasaran, ..nak beli yg mana satu?
 
Ambillah vitamin E yang asli ,cuba cek labelnya pada botol - alpha tocopherol dan pastikan vitamin E itu beserta sekali unsur selenium agar penyerapan berlaku dengan lebih baik.
 
Bagi saya, saya pilih VITAMIN E COMPLEX SHAKLEE. "Shaklee Vita-E contains natural vitamin E - d-alpha tocopherol from soybean oil and it is more potent and readily absorbed by the body than synthetic vitamin E. It also has 10mcg of selenium from natural nutritional yeast sources."
 
*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
 
Eleh memang la ko makan sebab ko jual Shaklee.  Eh memang taklaah. Bukan nak kata kena WAJIB beli jenama Shaklee. Anda bebas nak beli jenama apa pon as long pastikan ikut garis panduan kat atas tadi.
 
Sebelum jual saya makan dulu tau. Dah try try dah berkenan baru jual. Lagipun Shaklee mempunyai vitamin E yang mengandungi keperluan lengkap oleh tubuh iaitu 400iu. Ianya vitamin asli dan beserta unsur selenium.
 
Tahukah anda vitamin E Shaklee mengandungi silenium manakala kebanyakan Vitamin E di pasaran dijual berasingan dengan silenium. Tiada lagi keraguan di jiwaku. (drama sangat)
 
Berbalik kepada cerita parut tadi, Vit E Shaklee ni boleh juga disapu ke muka.
 
Caranya, cucukkan capsul vitamin E tu dengan jarum nanti minyak yang keluar tu sapu je kat muka. Sebiji tu boleh sapu 2-3 kali untuk malam berikutnya.INFO: Shaklee dah upgrade Vit E ni dengan menambah Grape Seed Extract, so masa nak sapu kat muka tu macam ada warna hitam hitam pastu rasa melekit lekit sket la, tapi takpe sapu je kat parut biar semalaman pastu esok nak bangun subuh cuci dengan facial cleanser.
 
Nescaya muka akan bertambah tambah seri gitew. I cakap sb I dah try okay.
 
Dengan tidak semena mena bertukar jadi I pula. Bukan la muka berseri terus atleast parut berkurang, hati pon senang :)! Tengok sket testimoni mereka yang ambil Vitamin E Shaklee ni:

No comments:

Post a Comment

Followers