pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan

pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan
nama saya nik hazifah. saya adalah seorang shaklee indipendent distributor. sekitar shah alam dan sekitanya. pos seluruh Malaysia. pembelian dan pertanyaan keahlian hubungi Saya di: 016-6666259 Emailkan ke :medaistore@gmail.com

Wednesday 5 June 2013

tadaaa... mealshakes untuk ibu moden


Ni la dia MEALSHAKE yang buy 6 free 1 tu..

harga menjunam sepanjang JUN.. 

kegemaran anak2..
anak2 sihat..
ibu bapa senang hati..

anak2 yang mengambil mealshake jarang mendapat demam..

kenapa?

dia dah dapat nutrien yang secukupnya..
mealshake bukan food replacement..
makanan tambahan untuk membantu anak2 juga orang dewasa mendapat nutrien secukupnya..
jadi penyakit susah nak dekat..

saya nak share kebaikan dan khasiat mealshake ini..
mungkin anda seorang yang sibuk dan tidak sempat menyediakan anak2 dan keluarga makanan yang seimbang.. mealshake satu sajian yang pantas dan cepat penuh nutrisi..

saya x paksa..

anda yang pertimbangkan..

selagi promo masih berlangsung..

NIK
016 6666 259

No comments:

Post a Comment

Followers