pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan

pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan
nama saya nik hazifah. saya adalah seorang shaklee indipendent distributor. sekitar shah alam dan sekitanya. pos seluruh Malaysia. pembelian dan pertanyaan keahlian hubungi Saya di: 016-6666259 Emailkan ke :medaistore@gmail.com

Monday 3 June 2013

MEALSHAKE..PENCETUS KESIHATAN SEKELUARGA

SALAM....
ni masuk bulan JUN..rupanya Shaklee  buat promosi yang sangat hebat..
saya pun teruja. bulan ni prmo untuk BUY 6 free 1 Mealshake pulak..

retail price dia RM113++.. tapi untuk kali  ni sangat2 berbaloi..
blh contact saya jika nak tau.. 016 6666 259 sms or wassap..
kalo nak emel medaistore@gmail.com
mmg berbaloi sgt beli bulan ni..

testimoni:

ni pulak isi dalam canister mealshake tu

Saper yang sesuai mengambil MEAL SHAKE  SHAKLEE?
  • Anak-anak yang kurang berselera untuk makan
  • Anak-anak yang tidak suka makan vitamin dalam bentuk pil
  • Anak- anak yang cerewet dengan makanan
  • Yang mempunyai masalah sembelit
  • Yang mempunyai masalah asma ( utk kanak-kanak, mestilah berusia setahun ke atas )
  • Yang mempunyai masalah kesihatan ( demam panas, selsema, batuk-batuk )

No comments:

Post a Comment

Followers