pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan

pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan
nama saya nik hazifah. saya adalah seorang shaklee indipendent distributor. sekitar shah alam dan sekitanya. pos seluruh Malaysia. pembelian dan pertanyaan keahlian hubungi Saya di: 016-6666259 Emailkan ke :medaistore@gmail.com

Monday 13 May 2013

Nak amik suplemen ke x?

True about shaklee

saya suka bila org mention tentang amalan pemakanan yang kurang nutrisi

>> maka suplemen perlu di ambil.. bukan sbb suka2 nak ambil

makanan kita sehari2, acu kita tgk.. cara masak, bahan yan digunakan.. segar ke tidak..
tu pun dah byk nutrisi hilang..

peningkatan umur juga salah satu faktor bila mana rakyat Malaysia mengabaikan aspek kesihatan diri.. makan dah x jaga, exercise ke laut..bula nak exercise, ada ja alasan, atau lepas exercise, pi makan roti canai barang sekeping dua..dah terlebih kalori dah kalo mcm tu..

wanita sama ada berkerja hatta surirumah sekalipun, jaga diri dan keluarga, pastikan keluarga mengamalkan gaya hidup yang sihat.. cuba amik suplemen utk diri sendiri..kalau rasa elok, perkenalkan pada keluarga..

senaman atau aktiviti fizikal pun perlu dijaga juga..
kita kdg2 suka mengeluh tanpa berbuat apa2..hari ni jogging, besok rasa kaki paha sakit.. terus dah x jogging.... sakit tu sekejap..sakit tu sbb kita jrg atau kadang2 exercise..

xpe la kalau anda kata amakanan sehari yang anda amik cukup serba serbi nutriennya, buah yang anda makan anda petik segar dr pokok.. sayur anda tanam sendiri, ayam anda bela dan sembelih sendiri..

maka, xperlu amik suplemen..

No comments:

Post a Comment

Followers