pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan

pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan
nama saya nik hazifah. saya adalah seorang shaklee indipendent distributor. sekitar shah alam dan sekitanya. pos seluruh Malaysia. pembelian dan pertanyaan keahlian hubungi Saya di: 016-6666259 Emailkan ke :medaistore@gmail.com

Monday 13 May 2013

Kisah saya kurus dengan cinch

Nak kurus, sesiapa pun blh..
Saya tekad nak kuruskan badan masa bulan 11 thn lepas. Masa tu tgh jaga spm.
Saya mula dgn lecithin dan alfafa.
Masa tu igt cinch shake ni prg menyusu xleh amik.. Rupa2nya blh.. Sata mula dengan tong pertama..
Sedap jugak..nak jimat saya campur ngn esp..
Sebulan lebih tahan, makan jimat2..
Saya xde penimbang jadi saya teruskan je amik cinch shake, alfafa dan lecithin.. Timbang turun 4 kg.. lompat bintang la..
Xleh jadi ni..
Saya yakin shaklee leh turunkan berat saya, saya pun mula berjinak2 utk workout, buat kardio.
Lama2 makin turun..turun lagi.. Kdg2 sekilo, kdg2 setengah kilo..mesin timbang saya adalah mesin timbang yg buh duit 20 sen tu pakcik google byk membantu..ada la afew fb yg saya selalu dok intai amik semangat dan ilmu.. U know who u are..

So bermula dari 68 kfg.. Skrg 57 kg.. Seluar dah londeh skrg ni.. Pakai baju kurung pun kena butang kat atas tengkuk, nanti nampak menggelebeh..

Saya dlm proses coach beberapa customer saya yg nak menguruskan badan.. Harap mereka berjaya..

Saya suppot anda, motivate anda..

Saya sgt suka 5 produk ni: cinch shake, cinch tea, alfafa, lecithin, omega guard..

No comments:

Post a Comment

Followers