pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan

pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan
nama saya nik hazifah. saya adalah seorang shaklee indipendent distributor. sekitar shah alam dan sekitanya. pos seluruh Malaysia. pembelian dan pertanyaan keahlian hubungi Saya di: 016-6666259 Emailkan ke :medaistore@gmail.com

Thursday 18 September 2014

Untung ke jadi ahli shaklee?



Kalo x untung.. saya dah lama quit kot..kalo x untung..
X mampu nak tukar kete baru..
X penting mana kot..sbb org lain x buat shaklee pun blh tukar kete baru.. apa la sgt..
Tp yg sgt best bila setiap bulan.. ada je yg ucap terima kasih sebab merasa bonus lebat..

Dah cecah puluhan orang..

Walau puluhan.. tp saya tetap seronok..bulan ni bakal bertambah lagi...

Ops.. shaklee kayakan org atas?

X la. upline saya kalo xde saya.. income tetap puluhan ribu gak rasanya..nak cecah seratus k dah tu..

No comments:

Post a Comment

Followers