pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan

pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan
nama saya nik hazifah. saya adalah seorang shaklee indipendent distributor. sekitar shah alam dan sekitanya. pos seluruh Malaysia. pembelian dan pertanyaan keahlian hubungi Saya di: 016-6666259 Emailkan ke :medaistore@gmail.com

Thursday 18 September 2014

cerita set kurus

saya ada sorang customer yang overweight. low self esteem, anak dara.

sering menangis sebab di ejek kawan2.. dan ada yang cakap ada ke orang nak kawin dengan orang gemuk macam ko?

selain amik produk saya.. kami jadi rapat sebab saya sering support dan bagi sokongan moral..

masa awal2 guna shaklee pub still down sebab kawan2 cakap- ko membazir beli shaklee tak turun2 pun..

then dia selalu dalam dilema bila ada makan2 kat ofis, bila kawan makan.. tak sampai hati nak menolak sebab segan...

biasalah klau tengah diet banyak mulut longkang suka sindir2.

bila minum air 2-3 liter air masak sehari pun ada yang sindir2.

masa rasa down dia akam sms saya luah perasaan.

tapi...
sekarang dia dah ada keyakinan diri, baju2 makin longgar, badan makin ringan..

dan dia dah mampu menolak sindiran kawan2.....
dia dah buktikan dia juga mampu kurus.. dan sekarang kebanyakn sms/ pm dia pun sms happy2..

beli baju baru, berjogging...

dah aku pulak menitis air mata terharu :)

No comments:

Post a Comment

Followers