pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan

pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan
nama saya nik hazifah. saya adalah seorang shaklee indipendent distributor. sekitar shah alam dan sekitanya. pos seluruh Malaysia. pembelian dan pertanyaan keahlian hubungi Saya di: 016-6666259 Emailkan ke :medaistore@gmail.com

Friday 2 May 2014

KENAPA PERLU ADA SIDE INCOME?


Termenung di petang hari. Dengan berkerja sebagai seorang eksekutif. Dengan gaji bulanan katakan dapat dalam RM6500 suami isteri. Banyak gak tu. Saya bandingkan 2 situasi ini. Dua orang eksekutif. Aina buat side income dengan Shaklee. Sarah x buat, dia memang bergantung sepenuhnya dengan gaji sebagai eksekutif.

-          Aina dan suami  berpendapatan rm6500 .Setiap tengah bulan masuk lagi rm5000 hasil duit part time bisnes..

 -          Sarah dan suami juga berpendapatan rm6500.Tetapi tidak terlibat dengan part time business.

 Kedua-dua mereka ada komitmen yg sama:-

 Perbelanjaan tetap mereka setiap bulan:-

 1-Rumah rm1200

 2-Kereta rm1400 (2 buah kereta)

 3-Loan peribadi rm800

 4-elaun utk parents rm500

 5-Belanja dapur rm600

 6-Pengasuh anak 3 org rm800

 7-Bil-bil rm400

 8-Perbelanjaan anak rm300

Jumlah perbelanjaan semua=$6000

 Baki gaji=$500

 
Saving?
Insurans family?
Dana pendidikan anak?
Kad kredit?
kecemasan?
melancong?
petrol?
tol?
 
setiap bulan pening . ada yang sampai berhutang sana sini.. pinjam sini bayar sana.. pastu pinjam lagi. belanja bulanan makin meningkat.
 
syukur saya ada pendaatan sampingan dengan Shaklee..
saya dengan berbesar hati mengalu-alukan sesiapa sahaja yang ingin menambah pendapatan sampingan dengan Shaklee.. saya tak menjaminkan anda dpt 4 angka setiap bulan.. tapi anda akan dapat lebih dari itu jika anda betul2 ikhlas dan buat bukan kerana wang semata2.. kita focus dunia.. fokus akhirat..
 

 
016-6666259
 

No comments:

Post a Comment

Followers