pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan

pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan
nama saya nik hazifah. saya adalah seorang shaklee indipendent distributor. sekitar shah alam dan sekitanya. pos seluruh Malaysia. pembelian dan pertanyaan keahlian hubungi Saya di: 016-6666259 Emailkan ke :medaistore@gmail.com

Monday 10 June 2013

MIGHTY 3 GEMS... PENCETUS TENAGA SEGERA DAN TAHAN LAMA

assalamualaikum..
saya baru siap cycling..
usaha menurunkan lagi 7 kg masih diteruskan..
so far dah turun 11 kg dalam tempoh 6 bulan ni..
kalori pemakanan masih dijaga.. jgn terlebih kalori pulak. nnti makin lama badan naik tanpa kita sedar..bila timbang ngape pelik berat asyik naik..
mujur ada SHAPE UP SET SHAKLEE...
mmg banyak membantu saya..

hari ni nak bagi info tentang 1 set produk shaklee yang saya rasa sgt sedap..
rasa ada masam2 manis..
ada rasa lemak2 sikit..
dan wangi dengan bau vanila...

ni la set MIGHTY 3 GEMS

Dengan sarapan yang sempurna akan memastikan hari yang bakal anda lalui akan lebih hebat dan ceria. mood kita pun akan jadi baik dan badan kita rasa sihat dan bertenaga sepanjang hari. Namun, kesibukan kita pada masa kini adakalanya membataskan kita untuk mengambil sarapan dengan sempurna dan kita juga mengambil mudah untuk tidak menjaga pemakanan kita. kadang2 kita makan je apa yang ada depan mata, tnpa tau sihat atau tidak sarapan yang kita ambik tu..

Sekiranya kita mengabaikan sarapan, kita mungkin:
  • Tidak dapat memberi tumpuan untuk jangka masa yang panjang.
  • Kurang peka dalam pembelajaran, pekerjaan mahupun rutin seharian kita
  • Mengambil masa yang lama untuk bertindakbalas
  • Kandungan gula dalam darah menjadi rendah dan boleh mengakibatkan pitam dan komplikasi lain.
  • Produktiviti kerja menurun.

Kami di Shaklee amat prihatin dengan keadaan ini dan telah menawarkan Set Mighty 3 Gems untuk kita semua memulakan hari dengan sarapan yang lazat, berkhasiat dan pada masa yg sama mudah untuk disediakan bagi memenuhi keperluan anda yang sibuk.

Set Mighty 3 Gems ini juga amat sesuai diambil oleh para atlet, individu yang menjalani kehidupan aktif, individu yang selalu tidur lewat malam, individu yang berpuasa dan juga individu yang mengalami cirit-birit serta individu yang kurang selera makan. Boleh juga diambil oleh mereka yang ingin menjalani pembedahan serta selepas pembedahan.

Ini adalah kerana, Set Mighty 3 Gems ini terdiri dari kombinasi trio yang hebat. Set ini terdiri dari

ESP Soy Protein Isolate Powder 
Membantu dalam membekalkan tenaga yang segera dan terdiri dari 9 asid amino penting yang diperlukan oleh badan untuk pembinaan sel, tisu dan otot. Rendah lemak dan tiada kolesterol di samping mempunyai Indeks Glisemik yang rendah (sesuai diambil oleh pesakit kencing manis). Klik di sini untuk manfaat ESP yang lain.

Performance (R) Maximum
Merupakan minuman pilihan atlet dan ahli angkasawan. 
Ia dapat meningkatkan daya ketahanan badan --- memberi tenaga kepada otot dengan cepat, meggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal dan meningkatkan daya tahan otot. Ia juga mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh serta mengimbangi metabolism air dalam tubuh. Ia dirumus khusus untuk mereka yang aktif dalam kerja atau rutin harian. Mencegah dehidrasi badan dan sekaligu melembapkan kulit dan membuatkan individu itu kelihatan muda.
Ia juga dapat mengekalkan paras gula dalam darah.

MealShakes
Menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. Dihasilkan untuk semua golongan -- bayi, pelajar, kanak-kanak membesar, individu yg sakit,  para atlet, pengamal vegetarian, ibu hamil, individu yg sibuk bekerja dan individu yg selalu mengambil makanan segera. Merupakan sarapan yg lengkap, lazat dan berkhasiat. Membantu dalam tumbesaran dan mengembalikan seri wajah. 

Oleh itu, mulakan hari  dengan sarapan yang sempurna, lazat dan berkhasiat untuk kekal bertenaga dan sihat sepanjang hari. Supaya hari-hari kita semua akan penuh dengan kegembiraan dan keceriaan. Senyum sokmo!




untuk order

sms atau wassap 016 6666 259
email medaistore@gmail.com 

No comments:

Post a Comment

Followers