pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan

pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan
nama saya nik hazifah. saya adalah seorang shaklee indipendent distributor. sekitar shah alam dan sekitanya. pos seluruh Malaysia. pembelian dan pertanyaan keahlian hubungi Saya di: 016-6666259 Emailkan ke :medaistore@gmail.com

Sunday 9 June 2013

KENAPA PERLU ADA VITAMIN E DALAM SET KESUBURAN (SET SENANG HAMIL)?





Set ini sangat popular di kalangan pasangan suami isteri yang sedang berikhtiar untuk mendapatkan cahaya mata..baik yang belum ada anak mahupun yang nak menambah bilangan anak.

Dalam set ini dibahagiakan set untuk isteri dan set untuk suami.

bagi si isteri:
ada GLA dan juga ALFAFA COMPLEX

bagi si suami:
ada VITAMIN E dan  ZINC COMPLEX


fokus hari ini adlah kenapa ada vitamin E dalam set kesuburan untuk lelaki?


Dalam vitamin E shaklee terdapat Selenium (SE) yang boleh meningkatkan kualiti air mani dan mempunyai kesan bermanfaat dan perlindungan terutamanya pada motilitas sperma.


Dalam jurnal International Journal of General Medicine yang ditulis oleh Mohammad K Moslemi, Samaneh Tavanbakhs yang telah dikeluarkan pada  January 2011 Volume 2011:4 Pages 99 - 104 membuktikan kehebatan vitamin E.

Kajian ini melibatkan 690 orang lelaki tidak subur dengan idiopathic asthenoteratospermia yang menerima tambahan harian Se (200µg) dalalm kombinasi dengan vitamin E (400unit) untuk sekurang-kurangnya 100 hari.






 berikut adalah petikan dari jurnal tersebut



Kenapa Mesti Pilih Vitamin E Shaklee??

 


Dari minyak soya organik dan minyak biji gandum, yang kaya dengan vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl, yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gama, delta). Ianya adalah vitamin E yang paling lengkap di pasaran.


Juga mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh menyerap vitamin E, memelihara membran sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. ianya juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan antioksidan dan melindungi retina.




Untuk order:
PM saya
Nik | whatsapp/sms 0166666259 
emel medaistore@gmail.com

Shaklee Indipendent Distributor ID 913160 Tq 









No comments:

Post a Comment

Followers