pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan

pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan
nama saya nik hazifah. saya adalah seorang shaklee indipendent distributor. sekitar shah alam dan sekitanya. pos seluruh Malaysia. pembelian dan pertanyaan keahlian hubungi Saya di: 016-6666259 Emailkan ke :medaistore@gmail.com

Sunday 14 April 2013

Turunkan badan dengan shaklee



Saya dah berjaya turunkan badan dgn shaklee shape up set

CiNcH SHAKE! minuman protein lazat - terdapat dalam 3 perisa ~ caffe latte, chocolate dan vanilla. ia beri anda rasa kenyang sehingga nak makan nasi banyak2 jadi muak!

CiNCH ENErGY TEA MiX!
beri anda tenaga, rasa badan lebih ringan, cepat berpeluh.. dan kawal selera makan!

HERBALAX! tahan sehingga 4 bulan.... detox secara lembut... mengempiskan perut! dan membuatkan perut rasa sangat selesa... ada yang beritahu 2 inch hilang after first dose!!!

LECITHIN
bakar lemak! jika anda makan makanan berlemak anda dapat perhatikan lemak2 akan keluar melalui najis! ia tak diserap...ini menyebabkan mudah kurus. bahagian berlemak mudah susut seperti pinggang, peha, pipi dan dagu!


Dapatkan konsultansi exclusive dari saya

nik
0166666259
Shaklee Indipendent Distributor


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment

Followers