pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan

pengedar suplemen shaklee. membantu anda mendapatkan pendapatan sampingan
nama saya nik hazifah. saya adalah seorang shaklee indipendent distributor. sekitar shah alam dan sekitanya. pos seluruh Malaysia. pembelian dan pertanyaan keahlian hubungi Saya di: 016-6666259 Emailkan ke :medaistore@gmail.com

Monday 22 April 2013

testimoni set menyusu shaklee

"Setiap hari saya makan 2 tablets Alfalfa. Vitamin C, Multivitamin, dan B Complex pulak saya makan 1 tablet setiap satu. Memang kena minum banyak air bila makan vitamin. So saya pastikan minum 3 liter air masak setiap hari walaupun kadang-kadang tak tercapai :P
..ESP plak saya bancuh 1.5 sudu besar dengan Vico. Sedap! :D

Perubahan Yang Dirasakan 

1. Pening-pening pada 5 hari pertama selepas consume. Sebab berlakuhealing crisis
. Tapi takdelah sampai tak boleh buat kerja :D
2. Lil Zahin 
menyusu sekejap je dah kenyang. Sebelum ni menyusu around 20 - 45 min, kadang sejam. Sekarang tak sampai 10 min pun, sebelah je pulak tu. Rupanya susu semakin pekat. Dah nampak macam formula milk pulak. Hehe.
3. 
Masa let-down reflex (LDR), susu memancut keluar. Dulu menitik-nitik saje :D Means susu banyak la kan :) Tak dapat nak tunjuk hasil pump sebab saya direct feeding saja hehe.
4. Ada beberapa orang cakap 
kulit lil Zahin ni halus dan lembut, best bila sentuh. Bukan ke semua baby kulit halus dan lembut? Hehe. Tapi yang saya perasan, dulu muka lil Zahin banyak biji-biji kecil. Bila saya tanya Ummi saya, dia kata masa saya baby dulu pun macam tu.Sampai ada orang cakap macam udang kena bakar. And bila time lil Zahin ni, ada jugak orang cakap macam udang kena bakar! Haha. Like mother like son :P Tapi lepas consume Shaklee ni, biji-biji tu dah semakin hilang :D

Sebelum consume, usia lil Zahin 22 hari. Banyak biji-biji kat muka. Kesian :(
Selepas 2 bulan consume, usia lil Zahin 87 hari. Semakin licin :D
Even saya tak lap dengan kain lembab sisa susu kat mulut lil Zahin pun tak naik ruam. Sebab lil Zahin sangat rajin mengelap mulut dia dengan mitten dia. Haha.

5. Berat badan lil Zahin bertambah dengan pesat. Haha. Masa 1st month, berat lil Zahin naik 0.6 kg je. Masa tu baru 5 hari consume Shaklee. 2nd month naik 1 kg dan 3rd month naik 1.4 kg.

Sekarang saya sedang consume trial pack ke-3 dan ESP canister kedua :D Untuk trial pack yang latest ni pulak saya add on calcium :D ..

Haaa... tu dia...teruskan consisten mkn yer Nad..... bila baca testimoni Nad ni.. ..especially bullet point number 4 tu.. memang sangattt lah betullll....teringat saya kenangan indah dulu2 menyusukan si Faiz ....... memang kulitFaiz dulu..cantikkk sangat ..mmg lah kulit baby already smooth..tapi pengambilan ESP especially..membuatkan kulit sangat2 lah lembut... beza sangat sangat... tak caya..tanya kwn2 saya kat Miri dulu..hehe ..bukankan protin adalah asas kepada segalanya....Jadi sape yang nak kulit cantik..rajin2 makan Soy Protin ni..

Yang pasti pengambilan Shaklee ia .mengkayakan lagi nutrisi susu ibu yang sudah semulajadi kaya berkualiti.... or in English.. it enrich your breastmilk.... Jadi samada sejauh mana sahihnya testimoni ni.. anda cubalah sendiri....kerana hanya yang dah melalui..yang dah minum ESP ni... yang dah mkn vitamin Shaklee ni... anda jer yang dapat rasakan keterujaannya....

No comments:

Post a Comment

Followers